Pàgines

dilluns, 14 de novembre del 2011

RUTA ENDURO LA POBLA DE MASSALUCA REUS.

El passat 2010 varerm fer una bona ruta en moto d' enduro des de la Pobla de Massaluca a Reus.
Es pot considerar una ruta tipo enduro-raid, sense ser una ruta complicada si que cal destacar que no es recomanable per a motos que no tinguin caracteristiques de enduro, ja que hi ha algunes trialeres que amb una moto trail et complicarien molt el recorregut.
La ruta conste de uns 130km que es poden recorrer en unes 4h, un 90% del camí és totalment offroad y el 10% restant es completa amb algun enllaç en el que cal anar per carretera.

La sortida va ser un dia plujos que ens feia duptar si podriem anar o no.

El temps semblava que s'aguantava i tot i tenir algun poblema tecnic, que vam poder solucionar, vam arrivar amb exit al primer punt clau.

El primer punt clau no era cap altre que poder creuar el Ebre per Garcia. Sence cap problema vam poder pasar el Ebre per el pont del tren, on queda espai suficient per a passar cense cap perill.

Despres de una bona estona amb fanc arribem a Masroig on agafem una camí direccio a Falcet. Aquest cami es converteix amb un antic cami medieval o algo similar, ple de roques i molt estret on el fanc i la pendent complica el recorregut.

Trobem zones molt interesants i un paisatge que val molt la pena.
Despres de 4 km per carretera arribem a Falset, on repostem, fem un cafe , alguna pasta per agafar forces i valorem una mica si el estat del temps ens permet continuar.

En mitja horeta tornem a estar en ruta buscant el camí per a arribar al coll del Guix,.Una pista molt ampla i bastant divertida, totalment recoverta de escorça dels arbres ens porta a una de les zones mes boniques del recorregut.
A continuacio ja comencem la baixada fins a Colldejou, on tenim que parar per a posarnos els impermeables per que començava a ploure.
De Colldejou a Argentera trobem una trialera bastant llarga que amb el fang i la pluja ens fa emputjar les motos una estona, en principi la trialera sembla bastant sencilla pero amb la pluja es va complicar bastant.
A partir de L'Argentera el recorregut es suavitza bastant pero continua sent molt divertit fins a Riudecanyes, despres tot es un seguit de pistes i camins per la riera fins arribar a Reus.

Una bona ruta amb varietat de terreny i amb les complicacions justes per a fer-la més divertida.

Podeu veure el track de la ruta en el seguent enllaç: