Pàgines

dimecres, 16 de novembre del 2011

RUTA ENDURO POBLA MASSALUCA A TIVISSA

La ruta es considera més aviat trail, ja que transcorre sempre per camins amples.
El passat 6 de novembre vam fer una ruta d'enduro en la qual la idea era arribar a Tivissa.
Ens vam trobar a les 7.00 per sortir sobre les 7.30, portàvem el track gravat en gps i en principi només teníem que seguir la ruta.

Tot va anar molt bé i vam arribar a Miravet molt abans del previst. La primera idea era creuar l'Ebre amb la barca de Miravet, però vam arribar molt aviat i el barquer encara no havia arribat.

Al cap d'un quart d'hora va venir el barquer i ens va dir que no es podia creuar perque feia molt de vent i la barca no funcionaria en tot el dia. La veritat és que el riu estava molt mogudet, però ens va fastiguejar molt no poder continuar.

Això si, al menys vam poder pujar a la barca per a fer la foto.El barquer la va apropar per a posar la bandera vermella.

A causa del disgust de no poder continuar ens va entrar una mica de gana i vam parar a esmorçar a Miravet. Després d'esmorçar i modificar la ruta vam seguir direcció a Mora d'Ebre lloc on teníem que repostar per a poder continuar. Després vam agafar una pista direcció l'ermita de sant Geroni (Mora).

Sant Geroni és un lloc bastant interessant per nosaltres ja que allí podem agafar pistes o camins en diverses direccions: Mora, Ascó, Camposines, Garcia i per descomptat la pista que va direcció la Fatarella.

A partir d'aquí vam començar el camí de tornada, un camí molt ràpid però molt divertit, sobretot la pujada que hi ha des de la carretera d'Ascó fins a la serra de la Fatarella, que és super divertida per fer-la donant gas, amb moltes curves tancades i molta pedra solta.

Just al arribar a la zona dels molins vam tenir l'imprevist del dia;El Sergi va trencar la cadena de la moto.La qual cosa ens va obligar a parar.

Per sort entre els tres portàvem suficient material per a reparar la cadena, incloent una unió, que ens va permetre reparar l'avaria en poca estona i continuar.

Sobre les 12 estàvem ja a la Pobla, on vam arribar fent un parell de trialeres per acabar d'arrodonir el dia després de més o menys 130 km de pistes i camins.

Enllaç de la ruta Pobla Massaluca - Miravet:

Proximament posare el enllaç compler de la ruta fins a Tivissa.