dimarts, 6 de desembre de 2011

RUTA BTT El Prat - can Amat - La Sentiu

Avui dia 6 desembre em quedat a les 8.00 per a fer una sortida en btt.
El matí era molt fret i la humitat es feia notar, pero em fet un esforç i em sortit direcció a Begues.
Els primers quilometres han estat els que fem gairebé sempre, molt planers, per a entrar en calor i per començar a veure més o menys la gent que anirem trobant durant el camí.

A mitg camí em decidit de variar la ruta i tirar per un altre camí, i la veritat és que ha estat molt ensertat, ja que em fet una ruta molt molt divertida, bastant trencacames, i on em tocat tot tipo de terreny, trialeres, senderons, pistes i uns trams molt bonics per dintre del bosc.


vista del baix llobregat

A la meitat del recorregut em fet cap a Can Amat, zona on mai havia estat i la veritat es que val molt la pena pel paisatge i l'entorn.



Després de la zona de can Amat ja em acabat de pujar per a empalmar amb una trialera bastant divertida, tot i que hi ha dos o tres trams bastant llarcs on es totalment necesari baixar de la bici per a poder salbar els desnivells i escalons de pedra.



Un cop acavada la trialera agafem uns senderons que transiten per dintre del bosc fent tomps molt tancats i pujades i baixades bastant ràpides i tècniques.
El últim tram, ja de tornada, torna a ser molt planer i et permet tirar una mica per acabar de treure les últimes energies.

DEIXO EL ENLLAÇ DE LA RUTA:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada