diumenge, 19 de febrer de 2012

SORTIDA BTT PER BAIX LLOBREGAT

Després de un parell de sortides baix 0ºC per fi em pogut gaudir de un bon matí de btt.
Em quedat a le 8.30 per no matinar més del compte i entre unes coses i altres em sortit a les 9.15.
El mati ha sigut bastant fresc i amb bastanta humitat, pero la cosa pintava que rapidament entreriem en calor.
Comencem uns kilometres planejant, per despres agafar una petita trialera, força divertida que ens porta fins una riera, on poc a poc comencem a pujar. Sortim de la riera i ara si ja comencem a pujar i pujar.
La ruta la tinc bastant rodada i la conec força be, cosa que ens permet dosificar o apretar depenent dels anims que tinguem.
Poc a poc anavem pujant i trobant a bastants ciclistes que havien matinat més que nosltres i molts ja baixaven.

Despres de les rampes més enpinades i abans d'arribar a la carretera em fet una parada per a fer un parell de fotos.

Em aprofitat la paradeta per a menjar alguna cosa i seguidament tornar a enfilar el ultim tram de pujada.
Després de un parell de senders de pujada i alguna rampa més o menys tècnica agafem els ultims 2km de pujada que els farem per carretera.

Un cop arribem a dalt ens plantejem el continuar la ruta per varies opcions, més o menys complicades, pero finalment i tenint en compte que ja s'ens ha fet bastant tard decidim agafar la ruta ja de tornada al prat.

Finalment decidim fer la tornada per una serie de senderons i trialeres que ens portarant en un seguit de pujades i baixades bastant trencacames, fins al ultim tram , 8km finals ben planers per acabar de estirar les cames.



Avui si que durant la baixada em pugut gravar un video on board.







Deixo ruta i altimetria:






1 comentari:

  1. vaja suada no? ara que ja fa més bon temps a veure si vaig agafant bon ritme i mon fem una (si tinc "bula papal", està clar). Salut!!!

    ResponElimina