dimecres, 25 de juliol de 2012

Buscant l'Aixaviga

L'altre dia esperant que es fes hora per fer un dinar amb amics al ocult poble de l'Aixaviga (prop de Mont-ral), no vaig tenir gens de peresa i em vaig dir: au venga, agafor la bici i vaig fent i quan passin pel costat carrego la bici al cotxe i cap al poble... Vaig marxar pronte i vaig anar fent sense cap agobio i en arribar a Alcover la carretera va començar agafar pendent i la gent que no venia i jo amunt.... i quan vaig voler girar el cap ja havi arribat a Mont-ral i no portav res per menjar (el bocata fresquet a la nevera) i l'aigua s'havia evaporat. Vaig acabar d'arribar a l'Aixaviga i la font del poble hi havia un cartell que indicava que no era potable degut a unes obres. Vaja desespaeració, cansat, sense euros (com sempre), sense menjar, sense aigua i encara faltaeven 2 hores per trobar-me amb els amics i familia. Satisfet pero sol com un mussol indigent. Us deixo la ruta de wikiloc, la part plan esta bé pels camins de Camp, pero d'Alcover a l'Aixaviga és per carretera ja que m'havien de recollir abans d'arrivar,.... coses que passen. Això si en arribar va haver cervessa, coca (del forn) i una paella de tros i molt bona companyia.

Ascens a la Serra de Prades via Els Pallaresos-Perafort-Puigdelfí-El Rourell-Alcover-Montral-L'Aixaviga

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3011226

1 comentari:

  1. jejeje l'aigua i les barretes no es poden deixar mai. En cas d'emergencia sempre pots mirar de caçar i menjar de la peça.....


    salut!!!!

    ResponElimina