diumenge, 14 d’octubre de 2012

PROVEM EL EVS R4 (Català)

Fem aquesta entrada perque alguns companys m'han enviat correus preguntant que tal va aquest collar de proteccio cervical.
En primer lloc destacar que el us que nosaltres li donarem es totalment d'aficionat, camins, pistes i trialeres, pero sempre convinant els tres terrenys. La idea es fer-lo servir majoritariament per a rutes de diferents distancies tant enduro com raid. En principi els dies en els que simplement surtim a fer trialeres crec que no es necessari el us d'aquestes proteccions.
DISSABTE DIA 13. Vaig estar provant com m'aniria, el vaig provar amb jaqueta, sense jaqueta, amb peto integral sense peto integral, amb motxilla i sense. La veritat es que en totes les situacions la sensació va ser molt bona pero faltaven les proves reals. DISSABTE el vaig dedicar a provar el evs per trialeres , senderons i fins i tot per una petita crono molt revirada i bastant tecnica. Després de rodar unes dos hores seguides puc destacar la comoditat del evs rc4, no molesta, no es mou, notes que el portes perque al principi et limita moviments que abans els feies amb tota llibertat, pero poc a poc involuntariament adaptes els teus moviments al recorregut que et permet el RC4. No vaig trovar que em fes nosa i tampoc que em prives de movilitat .
DIUMENGE DIA 14. El varem dedicar a fer una ruta d'enduro de uns 125km aprofitant per provar el EVS RC4 en aquesta situació. La veritat es que després de 4 hores amb la protecció posada,rodant molt rapit durant 125km de camins revirats i amb bastanta pedra la censació que em va quedar es de total comodotat, en cap moment es mou i t'acostumes rapidament al recorregut de moviments que et permet. Només si que comentaria que rodant de peu per pistes rapides o la vista tens que mirar una mica més lluny si que notes que el moviment d'aixecar el cap et queda una mica limitat. Be suposo que simplement es acabar d'acostumar-s'hi.
En definitiva un collar molt comode, no molesta, pesa molt poquet, el pots portar amb la jaqueta sense tindre que comprar una jaqueta especial, i el pots portar amb gairebe tots el petos del mercat. Potser com a part negativa, crec que no es pot portar amb petos que portin protecció de clavicula i que definitivament i tot que la seva funció la compleix perfectament cal reconeixer que no es comparable amb els seus germans grans leatt brace que ofereixen moltes més prestacions i logicament multipliquen el preu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada