Pàgines

divendres, 28 de desembre del 2012

RUTA BARCELONA FLIX

Fa ja un temps uns companys aficionats al enduro de Mallorca es van posar en contacte amb nosaltres per comentar-nos que volien fer una ruta de enduro-raid desde Barcelona a Flix.
Es posaven en contacte amb nosaltres per que volien fer servir per al seu viatge algunes de les nostres rutes: ( desde Reus fins a la Pobla i Flix ).


La seva idea era embarcar les motos fins al port de Barcelona on arribarien sobre les 20.00 sortirien de Barcelona per a fer nit en un Hotel de la Periferia i el dia seguent a primera hora comensar el seu recorregut per a poder fer nit en Flix.

 
 
motos enduro en Barcelona!!!!


Em va semblar interesant la ruta i com no podia ser d'una altra forma em vaig posar a la seva disposició per ajudar-los amb el que fes falta.
Els vam facilitar la ruta per anar des de Reus a la Pobla i tambe una ruta des de la Pobla a Flix.

Zona de Begues, molt coneguda


 Pont del tren de Garcia

Reparant maquina sobre la marxa
 

La seva intenció era passar uns dies per la zona i tambe els hi vam fer arribar alguna ruta que em va semblar interesant.
De totes maneres ells ja s'havien informat força be i coneixien alguns recorreguts







A part de les rutes tambe els vaig fer arribar les meves impresions sobre el recorregut, consells i precausions que podien pendre.

Aquesta setmana he rebut un correu d'aquesta gent comentant que el viatge va ser una passada i em comenten que van quedar encantats de les rutes que els vam facilitar.
M'han fet arribar totes aquestes fotos per a que nosaltres mateixos les penjem al blogg.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada