Pàgines

divendres, 16 de juny del 2017

MODIFICACIÓ SEIENT DE LA TENERE 660

La XT660Z és una petita viatgera que al seu ritme i amb molta fiabilitat et pot portar a la fi del mon.
Si un defecte trobem en aquesta moto es el seu seient que amb una forma molt peculiar penalitza als que tenim certa alçada ja que ens obliga a anar una mica més avançats del que seria natural.




Aquest es el seient original
Fa un parell de setmanes vaig contactar amb la gent de XTRIM i després de dos o tres converses vaig decidir portal's-hi el seient per fer una petita modificació.
Hi ha Varies opcions en el mercat, llestes per probar, però cap d'elles baixa dels 350 euros. Logicament no em volia gastar aquests diners i vaig proposar a la gent XTRIM que em fessin una modificació económica.
El meu plantejament va ser retrasar i suavitzar lleugerament la corva del seient per poder retrassar un parell de centimetres la posició de conducció i ja aprofitant li canviem la funda del seient per donar-li un aspecte més actual.
AQUEST ES EL RESULTAT





 Tapissat amb dos compostos. La part central amb neopré antilliscant.
De moment la posició de conducció ja ha millorat ja que puc anar mes retrasat
Ara només falta provar-lo en un viatge llarg i comentar les impresions.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada