Pàgines

diumenge, 18 de juny del 2017

Provem la BETA XTRAINER 300cc.

Avui gràcies al Jordi de JED MOTOR hem pogut provar la XTRAINER.

Un nou concepte de moto d'enduro amb un motor més lineal, un xasis més lleuger i unes suspensions pensades per a un us més tranquil en corriols i senders.

En definitiva una moto pensada per a la majoria dels endureros que no volen competir.

XTRAINER 300cc 2T
 
A primera vista ja es veu una moto més petita i mes esbelta que la BETA RR 300.
Quan pujem la primera sensació és que és molt i molt petita, sembla que ens falta manillar.
 
Comencem a rodar per un circuit molt trencat  i la veritat es que en aquesta situació amb una moto que no es meva i amb por de caure i fer-la malbé no m'he trovat massa comode. El que si que puc dir es que porta unes suspensions molt i molt tobes i que el motor tot i ser el mateix que la 300RR te una resposta molt més linial i progressiva.
 
XTRAINER 300 i RR 300 Factori.

Personalment m'interessava provar-la en senders i petites trialeres per valorar el comportament i realment ha sigut en aquest ambit on ens a sorprés.
 
Super menejable, lleujera, un motor amb molts baixos, dócil i que et facilita molt tot el que vulguis provar.
He fet un tram que ja havia fet varis cops amb la KTM i crec que la diferencia es molt notable.
Aquesta moto ho fa tot més fàcil.
 
 
 
Personalment no crec que sigui la moto que em compraría perque al ser molt alt i "gros" em falta una mica més de "moto" però crec que és una molt bona opció per a la gran majoria d'aficionats que sortim els caps de semana a gaudir de l'enduro.
 
RR Factori 300 2T
 
 
Ja que estava liat he aprofitat a provar la  Factori de JED MOTOR.
 
Sencillament un altre mon!!!
Això sí amb aquesta m'he cansat el doble que amb la XTRAINER.
 

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada