Pàgines

dimarts, 7 d’abril del 2015

ENDURO MUNTANYES DEL BRUC

La setmana passada em vaig poder ajuntar un altre cop i després d'un temps amb els
" PATRICOS OFFROAD", un grup de molt bona gent que van sortint molt sovint per diferents paratges de la nostra geografia.
Aquest cop la zona escollida va ser les muntanyes del bruc, Castellolí i voltants de Piera, una zona molt bonica per sortir en moto.

Ens vam reunir 9 motos cosa que ja deixava entreveure que seria un dia d'enduro força divertit.

Padock

 
 
 
 
 
 
Dit i fet un matí molt divertit d'enduro, trialeres i tallafocs. Tot i no ser el terreny més adequat per la
 510, crec que vam solventar força be la papereta.


 
 Tancar els ulls a agafar-se molt fort es l'única tàctica per pujar amb una 500 per qualsevol lloc



Finalment em vaig veure obligat a abandonar la sortida sobre les 16 de la tarda per una fuita d'oli en el reten de la suspensió que em mullava el disc  i em va deixar sense frens.



Gran dia d'enduro, força cansat i amb agulletes per tot arreu. La 500 deixa rastre en totes les articulacions del cos.



Quina millor forma d'acabar el dia que visitar a un bon amic a qui desitgem tota la sort del mon en aquesta nova etapa.


 
 
 
DEIXEM VIDEO ONBOARD
 
 
Salut i Gasss!!!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada