Pàgines

dimecres, 3 d’octubre del 2018

PRINEU 2018

Ruta que teniem prevista pel setembre del 2017 però que per motius fisics vàrem aplaçar.

Quedem a les 7.00 a Sallent, per omplir diposits i fer un café abans de començar.
Desde Sallent uns 60km de carretera ens porten a Bagà on tenia marcat l'inici de la ruta.

Comencem direcció al Coll de Pal, agafem una bonica pista, amb un final molt i molt trencat que ens porta al "Mirador del Orri".

Desde el mirador tenim unes boniques vistes del Pedraforca.

Pedraforca.

Continuem pujant un tram asfaltat fins al coll de Pal, on deixem l'asfalt per continuar per pista fins  l'estació de "La Massella" i Alp.

Després d'uns pocs quilometres de carretera tornem a entrar en Pista, ara al nord de la Cerdanya, per anar guanyant altura.

Refugi

Paradeta per esmorzar

Seguim resseguit la part nord de la Cerdanya.

Al cap d'uns quilometres i sobre les 12.00 ens adonem que se'ns ha trencat una bossa i em perdut part de les ferramentes.
Mentre un repara la bossa jo mateix me'n torno en per veure si podem en podem recuperar alguna.

Hem estat de sort, hem pogut recuperar les ferramentes pero tambe hem perdut els desmontables per poder treure les cobertes i reparar punxades.
En previsió que la ruta te trams molt trencats on es fàcil punxar, decidim que després de dinar entrarem a Andorra per comprar-ne uns.

Dinar campestre per aprofitar a grabar algunes seqüències amb el Dron..

Continuem ruta passant per Andorra després direcció a Civis i direcció a Sant joan de l'erm

Acampem en Sant Joan de l'Erm.

Una nit molt i molt tranquila amb bastant vent pero no gaire fred.

Dissabte. arranquem a les 10.00 amb la vista posada en Bielsa pero en molts quilometres per fer. (uns 290km) amb bastantes pistes molt trencades i en molt mal estat.

Pista des de Caregue fins a Spot.
La pujada des de Caregue fins a la part alta de la pista va ser molt i molt trencada, força lenta i molt llarga.

Un cop passat Espot i Esterri ens dirigim cap a la Vall d'Aran passant per Montgarri

Montgarri.
Vaqueira Beret i Salardú i com a ultima sorpresa ens queda una pista molt i molt trencada però molt divertida que creua tota la zona nord de la vall d'Ahràn fins Arrós. On sobre les 15.30 pararem a dinar.

Cal Manel.

Sobre les 17.00 arranquem, se'ns ha fet tard pel camí i encara volem visitar el LAC CAP de LONG.

La zona de França la tenim prevista per carreteres de muntanya molt boniques i entretingudes.

Llac Cap de Long. situat a 2100 metres d'alçada

Sobre les 18.30 i ja amb molt poca llum comencem a tirar carretera direcció Bielsa on ens quedem a dormir.

Diumenge esmorzem i sortim sobre les 9.00
Només ens queda transitar per una pista en molt bon estat i molt senzilla d'uns 25km fins a Castejón de Sos.

Monte Perdido

Un cop a Castejon de Sos donem per finalitzat el TRACK de la ruta i continuem per carretera fins                                                                                 a casa.

Recorregut total

Deixem enllaç de la ruta a WIKILOCK: