Un nou concepte de moto d'enduro amb un motor més lineal, un xasis més lleuger i unes suspensions pensades per a un us més tranquil en corriols i senders.
En definitiva una moto pensada per a la majoria dels endureros que no volen competir.
XTRAINER 300cc 2T
A primera vista ja es veu una moto més petita i mes esbelta que la BETA RR 300.
Quan pujem la primera sensació és que és molt i molt petita, sembla que ens falta manillar.
Comencem a rodar per un circuit molt trencat i la veritat es que en aquesta situació amb una moto que no es meva i amb por de caure i fer-la malbé no m'he trovat massa comode. El que si que puc dir es que porta unes suspensions molt i molt tobes i que el motor tot i ser el mateix que la 300RR te una resposta molt més linial i progressiva.
XTRAINER 300 i RR 300 Factori.
Personalment m'interessava provar-la en senders i petites trialeres per valorar el comportament i realment ha sigut en aquest ambit on ens a sorprés.
Super menejable, lleujera, un motor amb molts baixos, dócil i que et facilita molt tot el que vulguis provar.
He fet un tram que ja havia fet varis cops amb la KTM i crec que la diferencia es molt notable.
Aquesta moto ho fa tot més fàcil.
Personalment no crec que sigui la moto que em compraría perque al ser molt alt i "gros" em falta una mica més de "moto" però crec que és una molt bona opció per a la gran majoria d'aficionats que sortim els caps de semana a gaudir de l'enduro.
RR Factori 300 2T
Ja que estava liat he aprofitat a provar la Factori de JED MOTOR.
Sencillament un altre mon!!!
Això sí amb aquesta m'he cansat el doble que amb la XTRAINER.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada